eČasenka je moderná organizácia čakárne, systém zaradí pacienta do poradia v čakárni.
Pri príchode do čakárne si každý pacient vytlačí poradový lístok v kiosku eČasenky podľa dôvodu návštevy ambulancie.
Poradie LEKÁR slúži pre potreby vyšetrenia lekárom, pričom na každé dieťa/pacienta je potrebné vytlačiť si 1 lístok (2 deti = 2 lístky).
Poradie SESTRA slúži len pre administratívne úkony (rôzne potvrdenia, OČR, priepustka do práce a pod.).
Vydávanie poradových lístkov končí 30 min pred koncom ordinačných hodín pre chorých pacientov a pri vyčerpaní počtu vyšetrení na daný deň. V odôvodnených prípadoch zasahuje do aktuálneho poradia pacientov lekár, deti do jedného roka sú ošetrované prednostne.
Pacient môže využiť aj službu privolania do čakárne cez SMS, prípadne sa zaradiť do poradia v čakárni online z pohodlia domova. Pre online zaradenie je však dostupný len obmedzený počet poradových čísel. Online zaradenie do poradia a privolanie cez SMS sú spoplatnené prevádzkovateľom služby.
Pre bližšie informácie pozri: https://www.ecasenka.sk/novinky/co-je-ecasenka/
POSLEDNÝ PRÍCHOD pacienta na vyšetrenie je 30 min. PRED KONCOM ordinačných hodín pre chorých pacientov. Uvedené platí aj pre pacientov zaradených do poradia v čakárni cez eČasenku z domu !
Klinikio je interaktívny záznamník na báze umelej inteligencie, ktorý komunikuje s pacientom pomocou vopred nahratých otázok, nedokáže komunikovať nad rámec týchto otázok ani
poskytovať medicínske rady.
Ak nezdvíhame telefón a neviete sa do ambulancie dovolať, po 15-tich sekundách zvonenia príjme hovor Klinikio. Klinikio hovor zaznamenáva a po skončení hovoru nám pošle nahrávku a prepis hovoru na mail. Ozveme sa Vám späť telefonicky, príp. mailom akonáhle to bude možné.