Ordinačné hodiny sú rozdelené na čas určený konzultáciám a vyšetreniam detí so zdravotným problémom, čas určený preventívnym prehliadkam a očkovaniu zdravých detí a odberom krvi.
Choré deti ošetrujeme BEZ nutnosti predošlého OBJEDNANIA na presný termín, počas ordinačných hodín určených pre akútne stavy – chorých pacientov.
Na vyšetrenie je potrebné prísť NAJNESKÔR 30 min. pred ukončením ordinačných hodín. POZOR, uvedené platí aj pre pacientov zaradených do poradia čakárne cez eČasenku online z domu. V tomto čase sa čakáreň uzatvára!
Na ošetrenie chorých detí mimo uvedených ordinačných hodín, slúži Ambulantná pohotovostná služba, príp. Oddelenie urgentného príjmu NÚDCH (pozri Užitočné kontakty).
Zdravé deti OBJEDNÁVAME na preventívne prehliadky a očkovania na presný termín, v ordinačných hodinách určených pre poradne, prevencie a očkovania.
Odbery indikuje výlučne lekár. Pacientov na odbery krvi OBJEDNÁVAME na presný termín, v čase určenom pre odbery.
Telefonáty/telefonické konzultácie v čase odberov a preventívnych prehliadok nevybavujeme. Na telefonáty odpovedáme podľa možností, v čase ordinačných hodín pre choré deti. Ak nemôžeme zdvihnúť telefón, budete po 15-tich sekundách zvonenia presmerovaní na interaktívny záznamník Klinikio, ktorý prevezme hovor a prepis hovoru nám pošle na mail. V prípade, že Vaše dieťa potrebuje akútne ošetrenie, nie je potrebné sa objednávať telefonicky, príďte s ním do ambulancie v ordinačných hodinách pre choré deti alebo mimo uvedených ordinačných hodín navštívte Ambulantnú pohotovostnú službu.
Emailová komunikácia
Mailová komunikácia s lekárom neslúži na poskytovanie zdravotnej starostlivosti, nenahrádza
lekárske vyšetrenie. Maily vybavujeme priebežne, podľa aktuálneho pracovného vyťaženia.
Na účely administratívy (termíny očkovaní, preventívnych prehliadok, opakované recepty, potvrdenia o chorobe) používajte všeobecný email ambulancie info@pediatrickaambulancia.sk.
OČR, PN, priepustky, potvrdenia o zdravotnej spôsobilosti na rôzne účely
Uvedené administratívne úkony vybavujeme počas osobnej návštevy v ordinačných hodinách pre akútne stavy. Po príchode do čakárne je potrebné si vygtlačiť poradový lístok v kiosku eČasenky do poradia SESTRA.
Za administratívne úkony je účtovaný poplatok podľa aktuálneho cenníka ambulancie.
Výmenný lístok k špecialistovi vystavuje lekár po vyšetrení pacienta a po indikácii a zvážení potreby takéhoto vyšetrenia špecialistom. Výmenný lístok sa teda vystavuje PRED vyšetrením u špecialistu.
To znamená, že pokiaľ pacient absolvuje vyšetrenie u špecialistu bez predošlej indikácie vyšetrenia všeobecným lekárom a bez výmenného lístka, bude musieť vyšetrenie u špecialistu v plnej výške uhradiť.
Výmenný lístok, odporúčanie všeobecného lekára, sa nevyžaduje